Tugba88 Mom14 gelmezmi bide ağustos sonu doğum yapınca aşırı terleme oluyor zamanla azalıyor ama adet olunca eskiye döndüm diyebilirim
Smyye58 Mom14 ondan işte narkozu öyle atıyorsun aynı şeyleri bende yaşadım martta doğum yaptım ama bana temmuz gibiydi kovayla su dökülmüş gibi oluyordum 40tan sonra geçiyor
Ysmn07 Mom14 malesef oluyor canım. Antalyada yaşıyorum ve asla buranın sıcağında bile terlemem. lohusalığımda hiç olmadığım kadar gece ve emzirirken terliyodum geçiyor bi süre sonra
Symirna35 Mom14 gayet normal canim benim logusa terlemesi diyorlar.benim bebegim 3 aylik oldu ben hala asiri terliyorum sanirim regl olmadim henuz ondan kaynakli🙈😘
larenikra2020 Mom14 😁 inşallah dönersiniz ama ben günde 4 litre su içiyordum gerçi hala içiyorum nerdeyse 🙈😬