Vücudunuz eski düzenine dönmeye çalışıyor, hamilelikte şişen vücudunuz ödem atıyor genişleyen damarlarınız normale dönüyor. Hormonlarınızın fazla salgılanmasından kaynaklı bir de süt üretimi için vücut sürekli çalışıyor bu da terlemenize neden oluyor. Malesef dikkatli olmalısınız sırtınızı ve göğsünüzü sıcak tutmaya çalışın. Sık sık üstünüzü değiştirmelisiniz. Herkeste aynı düzeyde olmaz bu terlemeler ama benim terlemelerim iki buçuk ayın sonunda yavaşlayarak bitmişti. Çok olağan bir süreç. Anneliğinizi tebrik ederim 💓 Anne olmak işte.. Terlemek, uykusuzluk, endişe hepsinin kombinasyonu.