Peri_ss vallahi ben ne desem yalan olur çünkü vücut yapısıyla alakalı herşey birazda 😊 ben öyle çok bi sıkıntı yaşamadım çok şükür bende sizin gibi araştırıp bağlatmak istemiştim her kafadan bi ses çıktı ve korktum bu yüzden de 4. Çocuğum oldu 😂😂🤭🤪 dediğim gibi hiçbir sıkıntı yaşamadım zaten henüz yeni 3 aylık olduk 😊 sadece diğer çocuklarımda kanamam kırkından sonra düzenli oldu ama bunda 2 ay adet görmedim belkide bağlatmadan kaynaklanıyordur diye düşündüm o da vücudun adaptasyon süreci galiba 😊 bu arada sezeryan doğumun mükemmel olmasının ilk sebebi vücut yapınız ikinci sebep ise doktorunuz bu işin ehliyse hiç sıkıntı yaşamazsınız benim doktorum bu konuda mükemmel bi insan 4 doğum yaptım çok şükür hepsi de sezeyan oldu hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür dikil şzim neredeyse yok bile 😊 biraz uzun oldu affola 🙃😊