14 şubatta doğum yaptım oğlum 4 aylık bugün ilk kez adet oldum biraz araştırdımda düzenli emziren anneler geç oluyormuş aslında süt miktarıda etkiliyormuş …. Ben düzenli emziriyorum sadece anne sütü alıyor oğlum yani böyle 4.ayda olduysam benim şimdi sütüm mü azaldı ☹️☹️☹️