iki_erkekannesi31 ben hiç sevinmedim kayınvalidem bizde 1 haftadır eğer yasak olmasaydı oğlumu annemlere bırakıp eşimle biraz dinlenicektik arabayı sahil yakınlarına cekip bir hava alırız diyordu cok skıldık ya😢 kalabalığa girmek değil zaten arabada oturur sohbet ederiz diyodu eşim kaynanam geldiğinden beri adamı görmüyorum bile🤷♀️ Off bian önce bitsin şu illet