iki_erkekannesi31 Buna sevinen bi ben miyim 🤣zaten dışarı çıkamıyorum, en azından cumartesi kocamda evde oluyo, çocuğa o bakıyo 🥰
Deletedmom334 iki_erkekannesi31 hiç sevinmedim valla 🤷 eşim zaten bizsiz çıkmaz, aylardır eve tıkıldık ben çok rahatsızım bu konudan
wafflee_42 iki_erkekannesi31 Hafta içi full dışarda olup hafta sonu yasağını anlayamıyorum. Ama en azından kalabalık olumunu engelliyor bı nebze 😏
iki_erkekannesi31 Deletedmom334 bizimkide çıktığından değil çalışıyor ve sadece pazar izinli. Yasak gelince haliyle cumarteside evde oluyor. Yasak olsada olmasada millet gibi gezmwyw bailamadık henüz
iki_erkekannesi31 wafflee_42 bizim komşular geçen hafta çay demleyip bahçeye inmişlerdi. İnsanlar hiç korkmuyor 🤨
Deletedmom54 wafflee_42 al bendende o kadar.hafta içi heryer gezen dolaşan insan ve çocuk.sadece 2 günmü kurtarıcak bu ülkeyi anlamıyorum 💁🏻♀️
Deletedmom200 wafflee_42 65 yaş üzerine izin çıkmadı pazara günüde onların izin günü bence ondan yasaklar devam ediyor ama mantıksız 😂😂hafta içi fultime gezmeler haftasında bı evde toplanıp oturmaya devam ediliyor zaten
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi wafflee_42 Öf sinir oluyorum. Kafeler, avmler tıklım tıklım. Seyahatler dahi açıldı haftasonu yasak, ne alaka? Pazara gidicez gidemiyoruz 🤦🏻♀️ yani biz zaten evdeyiz problem değilde saçma buluyorum artık.
Bulutbey Bende oğlumu anneme bırakıp gidip bir iki parça alışveriş yapacaktım. 🤦🏼♀️ Yine kaldı. Güzel yanı param cebime kalacak 😀
iki_erkekannesi31 Bulutbey 🤣🤣aynen bende bi lcw hayali yaşıyordum. Çocuğun hiç bişeyi klmdı. Netten de beddnini bilemiyorum. Artık bi kaç zıbın vericem mecburi internetten
wafflee_42 iki_erkekannesi31 Deletedmom54 Deletedmom200 ilk günler bı korku vardı artık normal geliyor herkese
Deletedmom200 wafflee_42 bizim burda hiç yasak olmadı insanlar özellikle yasak günlerde evlerinin önünde toplanıp çay içtiler dışarda çocuklar oynamaya devam etti analar mesafesini korurken bebeler dip dibe top oynadı serbest günlerde diyorum bugün serbest siz evde kalın lütfen biz hava alalım 😏😏
Mstfaslhnalprsln12 wafflee_42 yasak kalkar kalkmaz millet gece 12 de kokoreç yemeye benzinliklere koşuyor
kokusudalin iki_erkekannesi31 hafta içi millet çalışıyor zihniyetiyle cok yayilmaz diyorlar sanirim. Hafta sonu da millet gezecek diye korkuyorlar . Bu ayin sonu beklenebilirdi zaten bunca zaman direndik. Isteyen her turlu çıkıyor. Dun arkadasim.bir suru paylaşım yapmış sile ye mangal yapmaya gitmişler eşi ve 9 aylik bebegiyle. Ben cop.atmaya ciksam niye masken yok diye ceza yerim. Anlamadim yani. Iyiki yasak haftasonu bende sanirim eşim evde olacak diye mutluyum. Ödüm kopuyor hastalık kapıp eve gelecek diye.
wafflee_42 kokusudalin Aynen öyle ya. Ama birde hiç çıkmamış olanlar bile hastalığa yakalanıyormus. Nasıl oluyor bu 🤔 haberde çıktı gecenlerde