mrs_safinaz bana aile büyüklerimiz sürekli 40i çıkana kadar geçerse geçer geçmezse kalır dediler süt sağ diyip durdular arada bir akanlari sürdüm qzaldi ama geçmedi ben de bıraktım süt sürmeyi. Gelen geçen niye sürmedin çocuk kıllı kalacak diye laf edip duruyor ben de aklıma takmaya başladım. Evet canım çok belirgin değil ama ben bildiğim için sürekli gözüme geliyor