Denizlii Kızlar bebeğim 2,5 aylık. Doğduğunda sırtı omuzları kuyruk sokumu kolları bacakları alnı yanakları hatta kulakları bile siyah tüylerle kaplıydı. Bunlar azıcık azalsa da hala var. Üstelik bıyık bölgesi ve kaş aralarında da belirginleşmeye başladı. Bir de bebeğim kız. Çok üzülüyorum geçer mi sizce? Geçmezse neler yapılabilir? Böyle bir şeye denk gelen var mı?
Gonul_celen Denizlii bnm kızımda öyle kolu beli sırtı kulak Alnı yüzünde bile var dökülür diyorlar 2 ay oldu hiç dökülmüyor ne anne ne baba öyle kıllı da degiliz bnde bekliyorum dökülecek diye
Nily Denizlii benimkide öyle😂 kulakları ve belindeki kıllara bitiyorum🤣 doktor dökülür dedi. Bekliyoruz bakalım
Baharrr Denizlii benim bebegimde dediğiniz gibi tuyluydu şimdi 4 aylik yüzü döküldü bacakları da döküldü kollar biraz kaldı. Aklının dokulecegini pek sanmıyorum. Bıyıklar da çok belirgin olmasa da sonradan çıktı bizde. Ama her halleri çok tatli 😄
Eflininannesi Dökülüyor onlar dert etme kızım 6 aylık tamamen döküldü bende doğduğumda o kadar tüylüymüşüm ki annem bu çocukta hormon bozukluğu var herhalde deyip ağlamış ama tamamen dökülmüş benimkilerde
Denizlii [bilinmeyen] inşallah 🤲 tabiki de rabbim dermansız dert vermesin. Kız bebek olunca insan ister istemez kafaya takıyo biliyorsunuz insanlar çok acımasız çocuklar da öyle. Alay ederler. kızım böyle bişey yüzünden psikolojik olarak etkilenir diye korkuyorum sadece yoksa benim gözümde dünyanın en güzel bebeği bakmaya doyamıyorum🙈😍
Denizlii Gonul_celen aynen bende de hiç yok eşim de aşırı değil. Bizimki esmer biraz ondan mı acaba diye düşünüyorum. Dökülür inşallah ya özellikle de yüzündekiler😔
Denizlii Nily evet kulakları ilk gördüğümde şoka girmiştim ben de. Azaldı biraz ama hala var 😬 bizim kızın saçlar da bayaa uzun doğdu çok rahat bağlanır yani öyle diyim yaklaşık 4-5 parmak uzunluğunda. Onlar kulaklarının üstünü örtüyo Allahtan😅
GlayFidanDzgn @Denizlii kızım doğduğunda aynı şekildeydi hatta ben babamıza kızını ilkokula yazdırmadan önce lazere yazdıracaksın diyordum 🤣 ki hala tam olarak bitmiş değil. Ama yavaş yavaş azalıyor. Bu arada şuan beş aylığız 🙂
Denizlii GlayFidanDzgn biz de aynı. Para biriktirmeye başlayayım baya masraflı olacak bu kız diyip duruyo😅
Ntugba Denizlii evet doluydu hele kolları gorunmuyodu kulak üsteleri çok fazlaydı ama hepsi geçti kasları bile yok denecek kadar az kaldi
Denizlii feldspar yoktu aslında🤔 ama çok fazla tatlıya düşkündüm çok tatlı yedim sonradan çıkmış olabilir mi ki😕
Miniktavsan Denizlii benim kızım da aynı anlattığın gibi canım. Yüzü vucudu dediğin gibi kulağı hep siyah kıldı. bebeğim 4 aylık oldu yüzğndekiler tamamen döküldü alnı ve kulağında azcık kaldı. Omuzlarında kaldı bide zamanla dökülüyor bende öyle doğmusum merak etme☺️
baldanadam Ntugba kaşlarında da tuy var miydi bebeginizin benim 2 aylik kaslari birlesti sanki ortasindaki tuyler de dokuliyor mu zamanlA