Kubraikra Canım ben de seninle aynı durumdaydım bebeğim on günlükken mastit oldum Sadece yaşayan bilir derler ya öyle bir şey tabi sağabildiğin kadar sağ göğsünü Ben sağmayayımda belki süt azalır diye düşünerek kendimi mastit yaptım ve sadece sağmama sürem 6 saatti o bile beni mastit yaptı normal Doğum yaptım mastit ağrısı kadar acı çekmedim üstelik epizyolu ve suni sancılı oldu Doğumum 22 saat sancı verdiler mastit kadar canımı yakmadı 10 kere daha doğururum ama mastit olmak istemem Sana tavsiyem bazı zamanlar gerçekten çok az gelebiliyor süt o zaman onlardan kullanırsın Oğlum 2 buçuk aylık Bazı zamanlar o kadar çok az süt oluyor ki göğüslerimde Oğlum sütü çekerken boş memeyi boğazına kaçırıyor Ve kusuyor ağzından burnundan gelecek kadar kusuyor hemde tüm midesi boşalınca Üstüne bir de meme boş olunca Daha fazla ememeyip aç kalıyor bu sefer dolaptaki sütlerden çözdürüp kullanmak zorunda kalıyorum daha önce bu kadar sütü napacam diyip döktüklerim bile oldu az az geldiğinde bi poşet dolduramadığımda yani şimdi oturup onlara üzülüyorum keşke dökmeseydim diye