Kubraikra ben sizinle aynı durumdayım 2 buçuk aylık bebeğim ve hala goguslerim 4 saat emzirmezsem taş gibi oluyor 2 saatte bir emziriyorum bugu ne kadar ama artık tek göğüs tek göğüs emdiği için diğer emzirmeye kadar tek göğüs taş gibi oluyor can yakıyor.. sağdıkça artıyor daha cok dolup daha cok sertleşiyor ve ben bu yüzden enfeksiyon oldum göğsümden çok ağrıdı emziek çok zordu.. bebeğim de ilk gündem beri her emzirmede boğuluyor tıkanıyor geceleri yatiriyorim 10 dakka sonra bogul.a sesi geliyor tamamen dalama kadar bekliyorum her gece her emzirme sonrası ve her kes çok iyi masallah diyor çok sukur süt var çok iyi bisey ama bu durumun fazlasıda kötü oluyor iste be ek boğuluyor senin göğsün sertleşiyor bebek tamamen bosaltamiyo bisürü sey