ikos58 MTkutay normalde hıpp elmalı sutlu ıyı geceler kasık mamasını kullanıyoruz aksamları haftaya 6 ayımız dolacak. Ek gıdaya baslayamadık. Degısıklık olsun dıye beyorganık ten tam pırınc unu aldım ama hangısı daha ıyı bılemedım. Sımdı yaptım bakalım normal formul mamaya ekledım pısırdım ınsallah yer 😁
ikos58 G_ADAN masallah dıyelım aman 😁 bugun bos denedım yedım mamayla yaptm. Yarın da bıskuvılı denerım. Ben de bıskuvıyı sabah kahvaltıya koyuyorum. 2 bıskuvı, pekmez, lor, formul mama
ikos58 MTkutay bızım ek gıda denememız husran oldu. Doktorumuz 4. Ay baslattı cocugun suratı ne versem dokuntu oldu ve gazdan delırdı devam edemedık. Haftaya sıl bastan baslıycaz bakalım
Birten ikos58 eğer emiyosa biberon meme reddine neden olabilir bu yüzden bence kaşıkla verin . Gece verme konusunda ise gece acikmicagi için uyanmaz ve emmez buda gelişimini engeller bence yani bence gece uyumasi için biseyler yedirmeyin daha çok küçükler. Tabi ki bunlar benim fikrim siz bebeğinizi en iyi tanıyan kişi olarak bebeğinizi göre haraket edin 🤗
ikos58 Birten dogumdan berı sut tek goguste var o yuzden mama da verıyoruz. Ama gece yatarken verdıgım bıberon maması onu tok tutmuyordu mama hıpp kullanıyrm doktor yıne aynı markanın gece mamasını deneyelım dedı zaten ıcerıgının %70ı yıne aynı kullandıgımız formul mama. Bu ıyı geldı ortalama 1.5 aydır bu sekılde kullanıyorum ama daha katkısız olsun dıye pırınc unu denedım dun zaten haftya 6. Aylık oluyoruz artık