ikos58 Sevgili anneler Şimdi bu pirinç unundan mamayı nasıl yapıcam? Gece yatırmadan bunu vermek mi yoksa biberon yada kaşık maması vermek mi daha mantıklı? 10 gun sonra 6 aylık olucaz kafam karmakarışık 😁
Alyask ikos58 cnm suyla Ocakta pısırceksın ben ıcıne devam sütü katıyorum daha besleyıcı oluyo Kaşık mamalarından da gece ıcın olanlarını kullanabılırsın
G_ADAN ikos58 yeni yaptıgım tarifim😂 hippin pirinçli kaşık maması 1 yemek kasıgı dolusu 2 ölçek golden goat cici bebe biberomla veriyorum koyu kıvamşo oluuor ama biberon dan geçiyor sabaha kadar tık yok bizimkinde. Erinmezsem kaşıkla da yediriyorum😂
G_ADAN ikos58 pirinç unu değil direk pirinçli muhalleni aldığım için hiç pişirmedim. Ama sen normal pakette ki pirinç unlarından aldıysan onu biraz suyla ocakta pişir kaynasın 1 2 dk. Sonra soğusun soğudukça koyulaşır. Koyulaşınca 2 yada 3 ölçekle hazırladığın mamayı kat sulandır canım cici bebe de koy tatsız oluyor uada pekmez. Biberon yada kaşıkla yedireceğin şeye göre koyuluğunu kıvamını ayarlarsın
MTkutay ikos58 ek gıdaya başladınız mı o tarz şeyleri karnını doyurmak için vermek iyidegil hele de pirinç unu kof Bişey bende oğluma kullqniykrum ama sürekli aynı ek gidalari vermemek için ara sıra pirinç unuyla meyveli muhallebi filan yapıyorum 1 tatlı kaşığı pirinç ununu 1 çay bardağı su ile pişirirsen yeterli olacaktır. Birde markette ki ucuz pirinç unlarinin hiç bir faydası yok tam pirinç unu tercih etmenizi tavsiye ederim
Derinsum G_ADAN 1 yemek kaşığı pirinç unu 1 ölçek mama veriyorsunuz peki kaç ml suya bunu yapıyorsunuz
ikos58 G_ADAN masallah dıyelım aman 😁 bugun bos denedım yedım mamayla yaptm. Yarın da bıskuvılı denerım. Ben de bıskuvıyı sabah kahvaltıya koyuyorum. 2 bıskuvı, pekmez, lor, formul mama
Susu18 Canım ben pirinç unu ari mama kullanıyorum onu pisiriyirum sonra biberona koyuyorum 3 delikle 30 cc de su ekliyorum 1 kasik da mama katıyorum biberona o şekilde içiyorum. Benim oğlum kaşıkla verince yemiyor
G_ADAN YazCilegi 1 yemek kaşığı hipp pirinçli mama, 2 yemek kaşığı golden goat kullanıyorum bem siz ne kullanıyosanıx ondan. Cici bebe koyuyorum tatlansın diye 1 2 tane. Hiipp kullanıyorum cici bebe olarak. Sulandırıp biberomla veya az su koyup muhallebi tarzında kaşıkşa😊 bi elimde nefes ada öbüründe yaxmak noktalama işaretleri çok zor😂
G_ADAN YazCilegi bu arada biz 4.5 aylığız. Mavi büyük olduğu için ona ölçekleri fazla yapabilirsiniz doyurucu oluyor ve tok tutuyor. Cicci bebe kullanma taraftarı değilseniz pekmez de koyabilirsiniz evde cici bebe olmazsa pekmez koyuyorum 😊
YazCilegi G_ADAN Peki devam sütü nü hazırlayıp mı içine kasık mamayı koyuyorsunuz yoksa toz olanların hepsini tek sefer de mi sulandırıyosunuz
G_ADAN Derinsum ben koyulığuna kıvamına göre ayarlıyorum. 1 yemek kaşığı pirinçşi 2 ölçek mama yaklaşık 150 ml su oluyor
Papatyam MTkutay ne zaman başladınız princ umuma.tam princ unu aldım ama hiç kullanmadım daha. 6 ay 1 haftalık kızım.
ikos58 MTkutay normalde hıpp elmalı sutlu ıyı geceler kasık mamasını kullanıyoruz aksamları haftaya 6 ayımız dolacak. Ek gıdaya baslayamadık. Degısıklık olsun dıye beyorganık ten tam pırınc unu aldım ama hangısı daha ıyı bılemedım. Sımdı yaptım bakalım normal formul mamaya ekledım pısırdım ınsallah yer 😁
G_ADAN Derinsum direk pirinç unu değil ki. Hipp in pirinçli muhallebisi kaşık maması olarakta geçiyor 😊