_mercanligunler sapling iyi cesaret 8 aylik oldu hala yemiyorum ben yesem de 10dan fazla yemem 🤷🏻♀️biraz gözlemlersiniz gerekirse sütünüzü sagıverirsiniz
giz sapling birşey olmadı ama çok yemedim. Yani sizin kadr yemiştim o bana az sayılıyo 🙄 dişimi karıştırdım diyelim o rakama biz 🤪🤣
Sasah1441 sapling 50 biraz çok değil mi 😳 🤦🏻♀️ ben korkuma bir iki adet yemiştim onda da midyeci Ahmet e götürdüler yanımda löp löp yediler napim dayanamadım yedim 😋
Thesra sapling Emzirirken genel olarak yenilmemesi gerektiğini söylerler doktorlar hep.Siz birde bayağı yemişsiniz afiyet olsun yani buna yapılacak bir çare yok:)umarım sorun olmaz🙏🏽
Deletedmom5284 sapling ayy kız nerden buldun ya bende hamileyim diye yiyemiyorum az az yiyodum ama doğurursam direkt yicem
Sarikuzumalp sapling ayyy 50mtane yediniz mi gerçekten 😀 hayatta yiyemem herhalde. En son heralde 6 7 yıl önce yemişimdir 😀