Sütü etkilememesi diye bir durum bence mümkün değil. İçinizde tüm bedeniniz etkilenirken göğsünüzde ki süt nasıl etkilenmez ? Ben sigarayı bir türlü bırakamıyordum , çok seviyordum ya sigarayı istemiyordum ayrı kalmak , ha bire içiyordum . Hele bir ortamda kahveyle beraber peş peşe içiyordum. Çocuk istedik diye bıraktım sonra baktım olunca bırakırım dedim. Rabbim nasip etti hemen bıraktım ama düşük yaptım. Sonra daha da korkup kesinlikle dedim bebeğim emzikten düşene kadar asla ağzıma almayacağım. Minicik günahsızları zehirlemeye ne hakkımız var ? Bize emanet edilmiş bedenlerimizi hadi zehirliyoruz , hem canımızdan can olan bebeklerimizi hem bize Allah tarafından emanet edilmiş meleklerimizi ne hakla zehirleyebiliriz ki ? Bence bunu merak edip araştırmayın bile. İki sene hadi beş sene olsun içmeseniz yavrunuz için ne kaybedersiniz ki ? Onun için bunu yapamaz mısınız ? Ben yavrum için herşeyi yaparım demeyecek kimse eğer bunu yapamıyorlarsa. Komşum bana doktorunun hamileyken ve emzirirken günde iki-üç tane içebilirsin geçmez , etkilemez dediğini ve içebileceğimi söyleyip cesaret verdi. Ben asla böyle bir riske girmedim. Sonuçta benim keyfim için bebeğimi ufacık da olsa riske atmaya değmez. O yüzden bence kesinlikle söz konusu bile olmamalı.