Arasannesi Kubraerdal sütü tabıkı etkılıyor.ama içip içmemek sıze kalmıs.kalıtesının düşmesini göze alıyorsanız içebilirsiniz.ben de içiyordum hamılelıgımde tiksindim dogum yaptım hala ıcmıyorum arada bır canım ıstedı ama bırakmısken baslamak ıstemıyorum ıcmedım
GoGirl Sutu erkilememesi mumkun degil biraz sıkın disinizi bence.sut bu kadar mucizevi ve saglikliylen etkilememek lazim.bnde kullaniyordum ama icmiyorum su an
Kubraerdal GoGirl bende hamileliğimin 4. Ayında bıraktım doğum yapalı 3 buçuk ay oldu daha hiç içmedim ama içmemek için zor duruyorum inan arada bi geliyo böyle tutuyorum kendimi 🤭
Feyzadertlii GoGirl Aynen bende günde 2 3 içiyordum emzirirken ama dikkat ediyordum emzirdikten 2 3 saat sonra emziriyordum ama şidmş hiç içmiyorum göz göre göre zarar veridigimi hissettim ya cigerlerine zarar verdiysem daha kötü hastalıklar çıkarsa diye korktum ve bıraktım hiçbirşey oğlumdan önemli degil bizim zevklerimiz için bebeklerimizi riske atmayalım
Kubraerdal Arasannesi bende hamileliğimin 4. Ayında bıraktım tiksindim doğum yapalı 3 buçuk ay oldu daha hiç içmedim ama içmemek için zor duruyorum inan arada bi geliyo böyle tutuyorum kendimi 🤭
Alfamom Kubraerdal kullandim ben etkiledgini düşünmüyorum sutun olacagi varsa zaten şaldır şuldur oluyor
kurkmantosuz-madonna Alfamom sütün miktarını değil ; içeriğini değiştiriyor canım , bak ben sağlık personeliyim İnan sana yemin edebilirim hamile iken içilenden daha fazla zarar veriyor , emzirirken içilen sigara …
Drydnz12 kurkmantosuz-madonna yok daha neler ablamdan biliyorum doktor olduğu için hamilelikte içilen sigara emzirmekten tabii ki daha zararlı.
Alfamom kurkmantosuz-madonna ben bu konuda kendimi frenleyeniyorum. Dogum yapıp eve geldim 3-4 gün icmedim kıyamadım kızıma. Ama sonra bir iki bir iki devam ettim malum lohusalık bir de.. 8 aylik kızım hala kullanıyorum 😔
kurkmantosuz-madonna Drydnz12 hamile iken zarar vermiyor için falan mı dedim ben 🙄 doktor olan ablanıza da bi sorun madem plasenta yolu ile geçen sigaranın zararı ile süte gelen sigara aynı mı ,hem sizi hem içen annelere de ışık olursunuz
Arasannesi Kubraerdal benımde arada bır canım ıstıyor bebegım 3 aylık.emzırmem bıtene kadar ıcmeme kararı aldım bıde bırakmısken baslamayım dıyorum.bence sende madem bırakalı baya olmus ıcme canım gerısı gelır yoksa🙂