Çevremin her dediğine hee hee diyip geçtim. Asla ama asla kendi annem dahil dediklerine inanmadım. Ben o kdr okudum, bilgi sahibiyim ve yaşım da yerinde 18 yaşında çocuk sahibi olmadım dedim kendi kendime. Kısacası, inanmayın!!! Ama sizi çok iyi anlıyorum. Çünkü insanın psikolojini bozuyorlar. Ben de arada arkadaşıma sütüm yetmiyooo diye yakınırdım hep :) ama memeler bir süre sonra terbiye oluyor. Vücut diyor ki benim artık fazla süt üretmeme gerek yok, şu kdr yeter diyip bebeğee yetecek kadar üretiyor. Ay zaten böylesi daha iyi ya, neydi o her yerimden vıc vıc süt geliyor 🤪 Veee en önemlisi, benim kızım kibar olcak öyle tombalak olmasın dedim hep kilosunu felan sorana. Zaten doktordan gelmişsin en önemlisi o değil mi??? Valla bi şekilde büyüyor, aklına afrikadaki çocukları getir. Adamlar oralarda büyüyorlar üstüne bi de futbolcu oluyorlar 😂😃 Çok şükür her şeyden yedirir içirirsin zamanı gelince de.