Heide Kızımın bugün kontrolü vardı. Memesi apse yapmsdi geçen hafta krem kullanyrdk onun için gittim. Arkadaşım arabayla götürdü bizim arabamz yok diye. Arabada komsusuda vardı Kızımı görünce sütun yok mu senin dedi yoo var dedim kızın hiç 40 günlük gibi değil dedi o zamn sütün iyi değildir. Şimdi doktordan geliyorum doktor iyi gidiyo dedi dedim. Yok dedi benim sütüm yağlı yağlıydi. Tabi kadın at gibi cok iri çocukları da iriymis arkadamsn dediğine. Beni. Içın doktor dediği önemli ayrıca her bebek bir değil biliyorum ama geldiğimden beri kafam orda. Öyle moralim bozuldu ki. Sütüm ilk günler damlıyordu ama şimdi hiç öyle akmıyor. Ama akittgmda akıyor var yani. Bilmiyorum çok moralim bozuldu acaba az mi gerckdn. Bu arada kızım 3100 doğdu şuan 39 günlük 4200 kilo
betul3535 Heide göğüsler bir süre sonra terbiye oluyor ihtiyaca göre süt üretiyor yani artık akmaması normal bakmayın siz kimseye doktor iyi gidiyor diyorsa iyidir üstelik bir kilo üstünde almış 500 gr ve üzeri normal kabul ediliyor gayet güzel sizinkide yediklerinize dikkat edin sütün kalitesi açısından bol emzirin zaten gerisi gelir
Pamukoglan Heide gayet iyi kilo almış, sütüm var psikolojisi ile emzirmeye devam ederseniz sütünüz hep olacaktır , etraftan duyduklarınızı takıp bide sütünüz olduğu halde mama verirseniz sütünüz azalır
Heide Pamukoglan aynen canım onada dedim şuan sütun yok mu az mi diyerek olan sütümü de yokedeceksnz dedim ama anlayana işte cahill
Meltemyildizz Heide iyi süt, kötü süt, yağlı süt, yağsız süt, kaliteli süt, kalitesiz süt ve daha neler neler. Allah aşkına bırakın böyle şeyleri. İnanmayın kimselere. Her annenin sütü bebeğine özeldir. Hiç birimizinki aynı değil
Heide Meltemyildizz valla inanmaktan değil de işte karşıdaki düşünmüyor daha yeni 40 i çıkacak moral verelim yok insanlar hep kendini övmeye çalışıyo
Deletedmom297 Heide Bak simdi benim kizim 3 kilo doğdu. Suanda 3 ay 1 haftalik 6.5 kilo. Gogusler ilk basta süt toplar ama sepsert olur damlar boyle. Benim suanda goguslerim Bildigin kuş tuyu yastik gibi yumusacik. Hani süt yok bu kadinda dersin. Ama masallah bebegime yetiyor var. Yani gogusler ilk gunku gibi olmaz. Banada soruyorlar her telefon eden soruyor sut var mi mama mi bilmem ne. Hee var diyip geciyorum. Kafama takmiyorum. Takilcak bisey yok. Masallah cocugun cok guzel kilo almış. Insanlar istiyorki kat kat gobegi kollari olan bebekleri olsun. Kilolu cocuk saglikli değildir.
Heide Deletedmom297 evet benim de öyle şuan yumuşak bende bazen acaba yok ku diyodu. Ama sıkıyorum bakıyorum var insalairin moralini bozmaktan başka bişey bilmiyorlar
denisz Deseydin ki sananeee iyi degilse sen mi emziriceksin valla insanlara size her lafi soyleyecek hakki vermeyin bir kere verin agzinin payini bakin birdaha bisey diyo mu
Heide denisz verdim zaten bozuldu oda dahada söylerdim de arkadaşımın hatrına oda. Allah a havale ediyorumm
Deletedmom297 Heide Aynen öylee. Terbiye oluyor alışıyor göğüsler merak etke caninida sıkma. Bu dunyadaki insanlar birbirinin moralini bozmaya çok merakli. Illa kendilerini övüp karsisindakini gomecekelr
Civcivinannesi Heide herkesin etrafında kendi sütünü öv öv bitiremeyen biri oluyor sanırım mutlaka hiç takmayın herkese yaşıyor bunu
denisz Benim bebegim hep 2 3 dk emerdim arkadaslarim biz 1 saat emziriyoruz deyince kahrolurdum cunku gigsumu sıkıyodum sutum akmiyodu sagiyodum az geliyodu ama sonra saglik ocagi kontrollerinde kilo aldigini gorunce icim rahatladi demek ki doyuyomus dedim ve masallah kilosu cok önde ayina gore. Sen de takma canim bol bol uyu dinlen su ic tahin pekmez ye ebebekte malt icecegi var ondan ic bunlar bana fayda etti