Smyetugra 3,5 ayllıkken yaptırdık şükür aldığım en mantıklı kararlardan biriydi 😄lokal anestezi ile yaptırdık yapılırken ağladı biraz ama çabucak geçti öyle bir zorluk yaşamadık şuan 14 aylık şimdi yaptırsak çok zorlanırdık eminim yerinde durmuyor çünkü
Deniziincani Crescent_ beş aylgz keşke doğduğunda yapsaydım diyorm kaynwaldm mewltsz kinasz sünnet mi olur diyor aslnda o iknciyi bekliyor beraber olsn diye 😏 seneye yazan kısmet olursa yapmayı düşünüyorum
S_ezel Crescent_ 48 günlükken devlete yaptırdık Ankarada, eve varınca 2 saat ağladı, sonra hiçbir şey yokmuş gibiydi, ağrı kesici fitil verdiler 3 gün kullanmak için 3.gün kullanmadım bile
Lion1sev Crescent_ doktorumuz 6. Ayı beklenemızi önerdi bizde 6. Ayını bekledık ve tam pandemi sürecine denk geldi ve kaldı suan 9 aylık oldu ve hareketlendi emeklıyo inanin bende sizin gibiyim. Napicam bilmiyorum 😑
YamacMiran bambammom doktordan doktora ve hastaneden hastaneye değişiyor canım . Devlette bize 6 ay olana kadar beklememizi söylediler komple anestezi yapmak için. Ben özelde 3 aylıkken lokal yaptırdım
YamacMiran Crescent_ 3 aylıkken yaptırdık ki en geç o zamana kadar yapılması daha iyi oluyor. Hareketleri kısıtlı olduğu için. Evimde yaptırdım doktora. Dikişsiz sünnet oldu, hiçbir zorluk çekmedik çok şükür. İlk çişini yaparken birazcık mırıldandı o kadar. 5 gün içerisinde zaten bezin içinde iyileşti. 3 ayı geçirmeyin Yaptırabildiğiniz kadar erken yaptırın tek tavsiyem.
Didemxy Crescent_ 5 günlükken yaptırdık ne bebeğim ne ben hiç bisey anlamadık 3 gün krem sürdük çerçeve şeklinde o kadar zaten sislikleri 3. Gun normale binmişti.