Bizde doğar doğmaz yeni doğan sünneti yaptırmayı planlıyorduk ama virüsün içine doğurdum şuan 2 aylık olduk. Doktor bibisinin deliği biraz dar sünnet ettirin dedi babamız Suriye de 😔 gelir gelmez sünnet ettireceğiz. 6 Aydan önce yaptırınca daha kolay oluyor yeğenim 8 aylıktı çok acı çekti sürekli elleriyle dokunmaya çalışıyordu bide büyüyünce narkoz veriyorlarmış ve geceden ve kesildikten 4 saat sonra ya kadar aç bırakıyorsunuz yeğenimden biliyorum.