Ozlemkose85 Kızlar bebegimin kafasinda beyaz gibi bir tabaka olusuyo derisinde.kayinvalidem kovak olmus gecer dedi.bebegi öyle olanlar var mı nasıl gecer?
Deletedmom200 Ozlemkose85 konaktır o.Konak önleyici şampuanlar var.Zeytinyagi şurup bekletir sonra ince temiz bı tarakla yaratabilirsiniz veya karbonatı sulandırıp bekletip yine tarayarak temizleyebilirsiniz
Hilalalp Ozlemkose85 her gun bebe yağı veya zeytin yağı sürüp tarayın kafasını benim oglumunda 7 aya kadar hep tekrarlamıştı. 1 2 saat bekletirseniz sonra yıkayın geçiyor
Tuana4747 Ozlemkose85 kuzenim bebeğine zeytinyağı sürüp yumuşatıp ince tarakla taramış sonra yikamisti birkaç gün tekrar edersen geçer canm
BabyLinda kovak değil de konaktır o. Benim kızım 3 aylık olacak yeni oluşmaya başladı ya. Çözüm bekleyeyim bende burada.
Ozlemkose85 Hilalalp banyo sonrasi bebeyagi sürüyorum aslında ama yine de oluştu.zeytinyagini deneyeyim bide
Hicranergin3 Banyodan once bebek yagi surdum 10 dakika bekletik ince taragiyla taradim hic bisey kalmadi oglumdada olmustu👍
Tuana4747 Ozlemkose85 düzeltmek için demedim canım açıklıyordum yanlışlıkla gönderdim mesajı tamamlamadan
Esmataha Ozlemkose85 Konak tarağı var canım. Banyodan sonra kullanabilirsin. Konak bir süre sonra kendiliğinden geçiyor.
Deletedmom200 Ozlemkose85 bebeğinin kafasına masaj yaparak şurup yarım saat beklet sonra yumusat tarakta bastırmadan tara canım sonra yıka yikadiktan sonra yavaş yavaş bı dhaa tara
sokomel bizde de var bebe yağı sürüp beklettim banyodan önce birkaç kez. çoğu geçti. az kaldı. onları da akışına bıraktım. 🤦🏼♀️
aybukemom Ozlemkose85 bnm kızımdada var geçen konak önleyici şampuan aldım dökülüyor kepek gibi bsya azaldı
Gulsah_90 Ozlemkose85 bizdede vardı zeytinyağı ve karbonatı karıştırıp sürdüm kafasına 1 saat sınta ince bir tarakla taradım bir kaç uygulamadan sonra geçiyor. Ama ara ara tekrarlayabilir.