Nimettt Bızımde vardı doktor 2 aylıkken farkettı hep masaj yaptır actır dedı kendılıgınden acıldı zar gbı bırsey vardı zaten
Nimettt kubraF yok canm krem vermedı bızım kendılıgınden acıldı huzursuzluk benım kız hep huzursuz oldugu ıcın 😊
Burcu35 kubraF Bence başka bi doktora daha gidin neden beklemek istemiş anlamadm belliki bebeğede rahatsızlık veriyor
Bilgeninanasi kubraF valla doktor ozellikle pisik kremi kullanacaksin dedi ve hemen krem tedavisine baslatti yoksa tamamen kapanir dedi sonrasi idrar yapamama enfeksiyon ve bobrek rahatsizliklari allah korusun hemen tedaviye baslanmali