kubraF 5 aylıkken olmuştu 10 gün krem tedavisi yaptık ama açılma olmayınca çocuk cerrahisine gittik ve ve açıldı. Ama bana çocuk cerrahisinin söylediği, ben krem tavsiye etmem direk açmak daha iyi demişti. Daha da tekrarlamadı
diş çıkarma döneminde çok pişik olmuştu, pişik kreminden olmuştu