Flora Neden olmasın tabii ki genetik de olabilir , annenizde varmış. Hiç stres yapmayın , stres yaptıkça hiç olmaz . Kafanız rahat olsun , elinizden geldikçe uygulayın formülleri kürleri , en azından denemiş olursunuz , gelmese de dünyanın sonu gibi görmeyin , mamayla da besleseniz sağlıklı bir bebek olacak . Her şey güzel olacak , emin olun ☺️