Busragungor kaşık biberon normal biberon akışı gibi değil, biberonda hız ve akış aynı olduğu için zaten memeyi reddediyolar meme öyle değilki kimi zaman hızlı kimi zaman yavaş süt geliyo kaşık biberonu bebeğin dilinin altına yerleştiriyosun bebek çektikçe kimi az kimi çok geliyo tabi bazen dükülmede oluyo