Korktugum basima geldi ise basladim iki uc gündür bebegim gunduzleri biberonla besleniyor aksamlari emziririm diye dusundum lansinoh biberonu cok arastirdim iyi markalardan biri red yapmiyo diye bugun beni emmedi cok uzuldum napabilirim tekrar emmesi icin ve red yasamamak için sütü neyle vermeliyim?