Oğlumda da vardı ve çok büyüktü. Çocuk cerrahı gördü ve büyük ihtimalle geçeceğini ama geçmezse küçük bir işlemle alınabileceğini söyledi. Asla para koyma, bantlama, bezle sarma gibi uygulamalar yapmayın tehlikeli olmayan şeyi tehlikeli hale getirirsiniz dedi. Zayıf bebeklerde, çok ağlayıp bağıran bebeklerde olabiliyormuş. Büyüyüp karın kasları oluştukça içine girecektir dedi ve dediği gibi de oldu. Şu an hiçbir sıkıntı yok şükür