Rozerin-Alin Bende göbek fıtığı olabileceğini düşünmüştüm kızımda, şiş duruyordu. Doktorumuz 1.ay kontrolünde göbek fıtığının olduğunu ancak endişelenecek bir durumun olmadığını, kendiliğinden geçeceğini söylemişti. 2 aylık olacağız, sanki biraz düzelmeye başladı gibi.