Sumeyyem tam olarak da profesyonel doktorlar formül mama öneriyor anne sütü yokluğunda özellikle de 1 yaş öncesi . Söylediğiniz DSÖ ile bile çelişiyor maalesef. En iyi mama DİE bir kavram yok zaten .1 yaşa kadar emzirdim Biz mama kullanmıyoruz. Şu an 1 yaş üstü devam sütü kullanıyoruz milupa nın . Ayrıca da açık süt ü öneren doktor a da hiç denk gelmedim. Özellikle pastörize öneriliyor içirilecekse. Malum az kaynatılırsa bakteriler ölmüyolr çok kaynayınca vitamin eksiliyor . İçeriği zayıf sade inek sütü ile sadece mide şişirileceğine 1 yaş üstü devam sütlerini biraz araştırın derim