Kesinlikle arkadaşa katılıuorm . Benim kızım 16 aylık . Ama bende hiç vermeyi düşünmedim süt ve düşünmüyorumda . Kansızlık yapıyor hem süt bide artık o kadar yararlı bişey olmadığı biliniyor. Mamanın içinde daha fazla önemli besinler olduğu için çocuğun gelişimi için falan 2 yaşa kadar mama devam edilmesi gerektiği söyleniyor. Ben daha önce sütü gündüz tattırdım sevdi ama hiç bir zaman uyku öncesi mama niyetine tükettirmedim. Zaten mamayı bi iki aydır azalttım artık bıraktırtma yolundayım sadece uyku öncesi içiyor . Bi kaç ay önce uyku öncesi 8 kaşık mama içiyodu yavaş yavaş düşürttüm mamayı. 2 kaşık yiyor artık . Şimdiki isteğim 0 mama kullanması. Onuda bırakırsa yemek yedirip sadece öylece yatırmayı planlıyorum. Ama siz gerçekten çok süt içmesini istiyorsanız kutu sütü kesinlikle önermem alın gerçek inek sütü kaynatıp onu içirin 🌸🌸