Tuuba_ua biz uc gun arayla patates, kabak, havuc yedik. Sonra sebze corbasi yapip blenderdan gecirdik. Onu yedirdim ogunlerde. Ara ogunlerde de kendi yaptigim yogurdun icine meyve puresi karistirp veriyorum. Geceleri de kasik mamasi. Bir de emziyorum.