Kizlar selam, biz ek gidaya gectik. Gunduz meyveli yogurtlar, sebze yemekleri vs yiyoruz. Bir yandan da emziriyorum. Gece icin de hippin elmali yulafli kasik mamasini aldim. Bebegim biraz uyur en azindan diye umitlenmistim. Mama vermeme ragmen iki saatte bir uyanip agliyor. Sizde de boyle mi? Cok uykusuzluk yasiyorum. Doktor 4 saatte bir besleyin diyor ama mumkun olmuyor. Cunku gece surekli emiyor. Emzik de tutmuyor. Ne yapacagimi bilmiyorum artik😔 bu mamalar tok tutmuyor mu? 125 cc yediriyorum.