Kızlar 2 aylık kız bebek annesiyim ilk bebeğim olduğu için çok bilgim yok cevaplarsanız sevinirim
Öncelikle uykumuz çok düzensiz gündüzleri en fazla 45 dakika uyuyo oda 3 4 saatte bir düzelebilir mi
mama artı memeyle besleniyo sütüm bazen çok bazen az oluyo beneğimin doyduğunu nasıl anlarım en fazla kaç cc mama vermeliyim
bebeğim elini emmeye başladı emzik kullanmıyorum sizce emziğe alıştırmalı mıyım 2. Ay aşımızı olmadık daha ateş yapıyor diyolar aşıdan önce ilaç vermeli miyim ?
Kaka sıkıntımızda var 2 günde 1 sadece 1 kere yapıyo yaparkende çok zorlanıyo normal mi
uzun oldu ama bebeğime tek bakıyorum o yüzden sizden bilgilerinizi istiyorum şimdiden teşekkürler 😘