nlyksl Ceydakoruc var canım eczanelerde ama internette 40-50yse eczanede 60-70 tabi boyutuna göre değişiyor küçüğünü alsanız bile işinizi görür
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ceydakoruc ovadril lacivert krem sürebilirsiniz beyaz kalacak geçirir. İsilik,sivrisinek ısıeığı pisik hepsinde kullanılır
findikburun Ceydakoruc meleğim nasıl acıyordur şimdi . Sudokrem sürün baya faydasını görürsünüz kuru kalmasına özen gösterin birde terleyince yakar çok geçmiş olsun
Ceydakoruc Arikanhatice bepanthol alerji yapıyor boynunu ve poposunu daha kötü yapıyo kullandım ama bıraktım öyle olunca 😔
nicu Ceydakoruc o zaman hametan sarı veya mustele atopik ciltli bebekler için olan krem değilde losyonu var bir de biodermanın var atopik ciltler için birini deneyin. Benim oğlumda hem kuru hem hassas ciltli denemediğim krem kalmadı cidden çok zor bi süreç 10.5 aylık hala her yerini kremlememe rağmen yüzünde omuzlarında kılcal damarları meydanda
Ceydakoruc nicu boynu koltuk altı hep böyle ve geçmiyo sudocremle mustelanın kremini deniyiceöm birde gördükçe içim gidiyo çok zor gerçekten
Ceydakoruc Zeyzeyuuuu bepanthol cildine dokunuyor malesef daha kötü yapıyo poposu için doktorumuz önermişti daha kötü oldu boynuna kullandım bpynunuda daha kötü yaptı 😔
Ceydakoruc Elifkadir yaaa ilk defe duydum deniyicem onu çok teşekkür ederim inşallah bizdede işe yarar🙏🏻🙏🏻
Essila Bizim kızımın koltuk altları da aynı bu şekilde olmuştu .doktora gttgimizde sordum saf zeytinyağı sür dedi ama kurula öyle sür yaşken sürme dedi ve geçti çok sukur artık ondan sonra hep dikkat ederim kuru tutarım koltuk atltini ve bidaha olmadi
Ceydakoruc Essila bizimde aynı koltuk altında da var ama o bu kadar değil sürekli kuru tutuyorum ama yok sürekli oluyo
Berenikom Ceydakoruc cunku pudra yanlis bir yöntem. Travazol sürun ertesi gune bir şey kalmaz. Ya da kanraton yagi.
OguzKZeynepH Benim kızımda aynısı oldu bir anda gördüm bide gıdısı vardı. Sudokrem sürdüm temizledim kuru tuttum hep ve kremleyince 2 3 güne geçti. Ama insanın içi gidiyor :( terlediği için pişik oluyor orası. Geçmiş olsun.
Ceydakoruc OguzKZeynepH çok teşekkür ederim inşallah düzelir artık gördükçe içim gidiyo ağlamak istiyorum dayanamıyorum bakmaya koltuk altı falanda bu şekilde 😔
Durumevaninannesi Ceydakoruc ah canım yaa benim kızımında öyle kremler zeytin yağları hepsini denedim ama geçmiyor malesef 7 aylık hala daha öyle bende çok üzülüyorum 😢
Ceydakoruc Durumevaninannesi bende çok üzülüyorum artık kendimi suçluyorum ben mi düzgün bakamıyorum diye o kadar çok dikkat ediyorum ki asla düzelmiyo içim parçalanıyor 😩