Ceydakoruc 😯 Kıyamam kuzum yaa çök kötü olmuş nasıl da aciyordur şimdi. Canım kirşan diye bir toz var bulabilir misin bilmiyorum ama. Benim bebeğim sürekli pişik oluyordu annem söyledi o tozu ile zeytinyağı karıştır sür hem hemen geçer hemde birdaha pişik olmaz demişti . Sürdüm gerçekten de mucizevi birşey bebeğim o günden beri pişik olmadı. Öneririm gerçekten de.