HiranurElifLiva bence kafana hiç takma gayet normal ben doğum yaptı. 5.gün kontrolünden bebeğin şişi inmişti ve doktor bana sen bebeğı besleyecekmişin dedi ve benim psikolojim altüst oldu 3Ay 14 günlüğüz haftada bir doktora gitti nerdeyse kilo kontrolü için tabi benim o arada sütüm kesildi ve şuna tamamen mamayla besleniyor