HiranurElifLiva Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 27 günlük kilosu 2800 doktor orta düzeyde gidiyor dedi bidahaki ayda kilo almazsa mamaya başlıycaz😞sizin bebekleriniz kaç kilo
Elfida-10 HiranurElifLiva öncelikle her bebeğin yapısı farklıdır bunu belirtmek isterim karşılaştırma yapmayın bu ancak sizi üzer. Doktor dediyse vardır bi bildiği mamada zehir değil toparlanana kadar verirsiniz
Canangun HiranurElifLiva biz 2 ay 2 gunluguz ilk 1 ay bebelac SMA sonra süt alerjisi derken 3150 doğan oğlum şuan 5500 gram
Aynurince HiranurElifLiva doğum kilosuna göre iyi.. Bozma moralini gayet güzel almış.. Aylık ne kadar aldığına bak.. 500grmın üstündeyse sıkıntı yok demek.
Papatyaseverr HiranurElifLiva 2 kilo almıs 2 ayda aslında cokta az değil 3 aylığa göre azıcık fazla kilo alabilirmiş ama sık sık emzirin toparlar inşaAllah 😊
Aynurince HiranurElifLiva ben şimdi derim.. Benimki şu kadar moralin bozulur.. Ama sonra derim ki doğum kilosu şu kadardı.. Ama aslında aynı almışlar..
Berenikom HiranurElifLiva bence gayet normal bir kilo. Turkiye standarlarinda o aydaki bebek en az 3500 en fazla 6.400 olmasi gerekiyor. Benim kizim da o aylarda 6 kiloydu
[silindi] HiranurElifLiva benimki 2 ay olmadı 3975 cok kılo almadı diye mamaya basladık nasıl orta düzey oluyor anlamadım
HiranurElifLiva Papatyaseverr bana göre iyi kilosu ama demekki doktorunda bir bildigi var canım 10 gün içinde 200 gr almış