Seherege Ben aslında 7. Aynına kadar vermiştim ama 7 ayında dış çıkartırken tüm düzenimiz bozuldu. 1 yaşına girince baktım çok huzursuz oluyor bir düzen olmadığı için ben de. Ayına gore uyku saatlerini araştırıp kav saat uyuması gerektiğini gösteren bi liste cikardim.
Uyku saatinde birlikte odasına gittik “eee eee ee annecim ”
“Uyku vakti geldi” gibi cümleler kurdum emzirip beşiğine yatırdım ben de yanına oturdum sandalye iyi. Kalkmaya kalktığı zaman hiç konuşmadan gözünün içine bakmadan tekrar tekrar yatırdım.
Ilk üç gün çok ağladı hep sakinleştirdm sabırlı oldum. Süre tuttum her seferinde daha az ağladı artık bi süre sonra hiç ağlamadan konuşarak uyumaya başladı. Yaklaşık bir ay oldu saatinde odasına gideriz ya da başka bir evde yatırırım ninni söylüyorum enfazla 10 dakikaya uyumuş oluyor.
Artık yavaş yavaş kapıda ayakta beklemeye başladım böyle böyle yatağına bırakıp uyumasını istiyorum. Ve düzeni olduğu için şu an çok mutlu uykusuzluk çok sıkıntı.
Eğer okuyup araştırıp istikrarlı olursanız yaparsınız. Ikimizin iyiliği için.
Ama istikrar düzen sabır çok önemli. Gerekirse hiç evden çıkmayın misafir kabul etmeyin yaparsınız.