Kızım 8 aylıktı odasını ayırıp sallamamaya karar verdim ve kendim uyku eğitimi vermiş oldum. Bebekten bebeğe değişebilir belki ama öyle dendiği gibi saatlerce ağlamıyolar 3-5 dk ağlamıştır o da ağlama değil bağrınma gibi bişey. Yatırıp battaniyesini verdim eline yüzüne doğru kapattım pat pat yaparak severek alıştı çok şükür. Yeter artık bu kadar deyip kararlı olmak gerekiyo bence bıkmayan buna başlamıyo zaten benimki geceleri uyanınca da salla deyip ağlıyodu her saat uyanıyodu bıkmıştım. Hatta şimdi uykuları bile düzene girdi gece 1-2 belki uyanıyor