zeynoy Kızlar ben spinal sezaryen ile doğum yaptım üzerinden 6,5 ay geçmiş oldu. Şu an istikrarlı bi şekilde diyet & spora devam ediyorum. Bazı hareketlerde hafif bi uyuşma oluyor gibi sonra geçiyor. Yaşayan var mı?
osibrabia zeynoy benimde 9 buçuk ay oldu ama bende spor yaparken sanki icdeki dikişi hissediyorum bi ağrı oluyo normal mi bilmiyorum ama yapiyorum mecbur
sselinelif zeynoy Ne zaman başladınız spora bende 27 gün oldu doğum yapalı. Göbek öylece duruyor biran önce spora başlamak istiyorum
Thesra zeynoy Geçiyorsa normaldir.Fakat kendinizi zorlamadan yapın set ve sayıları gün gün arttırarak yaparsanız vücudunuzdaki dikişlerinize zarar vermemiş olursunuz.
Aliasilinannesi zeynoy sezeryanden 40 gun sonra sporuma basladim mekik ve turevleri yani abdominal kaslari aktif calistiran egZersizleri yapmadim kendim spor egirmenim uzun yillardir spor yapiyorum seseryan sonrasi abdominal kaslari zorlamadiginiz surece agri olmuyor en azindan ben yasamadim yaklasik 3 ay sonra karin kasi calismaya basladim tabiki parmagimla ayrilan karin kaslarimin birlesip birlesmedigini kontrol ederek akso taktirde gobek deliginizin ustunden bir gobek daha fiskirabilir ki buda ameliyatla duzeltiliyor dikkatli olmak lazim
Thesra osibrabia Normal fakat kendinizi sıkmadan set ve sayıları arttırarak yapın birden yüklenmeyin egzersizlere.Ağrı olduğunda kendinize es verin veya farklı bir kas gurubunu çalıştırmak için egzersiz yapın
ebru_mert osibrabia benimde öyle o yüzden yapmayı bıraktım çok şiddetli ağrım oldu çünkü siz nasıl dayanıyorsunuz doktorlar 1 yıla kadar tavsiye etmiyor ama
Thesra sselinelif Normal doğumda 3 ay sezaryen da 6. Aya kadar bekleniyor eğer aktif bir spor hayatınız yoksa geçmiş dönemde
zeynoy sselinelif Bir aydır düzenli bi şekilde yapıyorum bebeğim 6 aylık. Ye sütün olsun psikolojisinden anca çıkabildim. -6 İle devam
zeynoy Thesra teşekkür ederim bebişi iyi besleyeyim derken aynaya baktım ki durum vahim 😂 yavaş yavaş devam edeceğim sağolun
sselinelif Thesra Hamilelikten önce spor yapıyordum. Haftada 3 gün zumbaya gidiyordum yürüyüş Ve fitness yapıyordum
Thesra sselinelif Normal doğum yaptıysanız 1-2 ay sonra başlayabilirsiniz sezaryen doğum yaptıysanız 3 ay ideal olabilir:)
zeynoy Aliasilinannesi mekikten sonra aşırı uyuşunca korktum yürüyüş ve ip atlama yapıyorum genelde basenlerim ve göbeğim çok fazla benim. Boyumda kısa olunca yürüyen topa dönüştüm iyice :)
Aliasilinannesi Asee ben vucut gelistirme fitnes ve pilates egitmenitil daha cok vucut gelistirme yaptim
Aliasilinannesi Asee kilon yok bi tık belki yağ oranı fazlalığın vardır görmeden bilemiyorum ama amacın kas oranını artırmaksa ve sıkılaşmaksa sadece pilates olmaz biraz ağırlık idmanı yapmanı lazım çokta güzel olur bence