esraeylul34 kbra2234 devletse normaldir kuxum ama geçti gitti bak Rabbim onların ayağına taş değdirmesin yeter
AryamH Dilannn123456 bana da sezaryen de takilacakti uyusturun oyle takin dedim korkudan ameliyathanede takmislardi😂
esraeylul34 kbra2234 devletse normaldir kuxum ama geçti gitti bak Rabbim onların ayağına taş değdirmesin yeter
Kaderrrasya Dilannn123456 herkes çok acıyor filan demişti bana ama ne takılırken ne çıkarılırken hiç acımadı. Hatta hemşirelere "bu kadarcık mıydı? Çok abartmışlar demiştim
Anneacemi kbra2234 aynen valla. Bide ben normal doğum diye gittim acil sezeryana alınınca zaten şok etkisindeydim baya baya yandı benim canım
kbra2234 Anneacemi çok kötü bişey ya korkulu rüyam o benim 😅 dokuz ay çocuk taşı git kessinler ameliyat ol gözümde büyümüyor o sonda aman allshım 😣
Aselbuk Cok az aciyo yani bana sanciyla birlikte tqktilar cok az acimisti sancidan dolayi az aci duydum ben o kadar
Yasedem Dilannn123456 ben baygınken takmışlar sezeryande ama çıkarırken ben hiç bişi hissetmedim takılırken oluyor mu bilmiyorum