543 kaç kilo doğdu bebeğin yani bilemiyorum cok mantıklı gelmedi de neyse cvp vereyim yine de ztn 4. Aydan sonra kilo alımı yavaşlayacağı için bi sıkıntı olmaz ama emzirme aralarını aç bunu bebeğin zayıflasın diye değil ikiniz içinde kaliteli bi gün geçirmek için aç.. 2 saatte bir emzirmek bebeğinde gaz ve hazımsızlık yapabilir büyümüş artık .. bu saatten sonra bebeğin yavaş yavaş dış dünyaya dönmeye ve nesneleri izlemeye takip etmeye başlayacak , belki sen istesen bile o artık 3-4 saatten önce emmek istemeyecek