Es_es Oğlum 19 aylık. A(nimenrix) ve B(bexsero) grubu tüm meningokok aşılarını yaptırdım.
Tüm aşılarında ateşi 38,5 geçmeden asla ateş düşürücü vermedim vermem. Vücudun verilen o aşıya alışması tepki vermesi gerekiyor.
bana da 1 hemşire, calpol ver derken; 4 farklı gittiğim çocuk doktoru 38,5 ateş olmadan ateş düşürücü verme demişti.
Ben doktorları dinledim.
Allaha şükür durumumuz vardı,olmasaydı eve temizliğe gider televizyonu alyansımı filan satar gene yaptırırdım. Arkadaşım kızına aşıyı yaptırmadı,meningokok kaptı şuan 14 aylık yerinden kalkamıyor emekleyemiyor.