Es_es İyi geceler güzel anneler bebeğim 16 aylık maddi durumlardan dolayı yaptıramadık yaptırmayan var mı ya da iki yaştan sonra yaptıran var mı ?
Deletedmom280 Es_es Bn yaptrmadım ebem allh korusun oyle bir sey oldugunda o anda da ası yapılabilir demısti
Deletedmom273 Es_es geçen burda bir bayan vardı o yaptırmıştı sanırım 2 gün ateşi çıkmıştı bebegınin bende korkmuştum baya
Pembesarelle Es_es mutlaka yaptırın mutlaka. O hatayı ben yaptım yaptırmadım 8 aylıkken kızım menenjit geçirdi daha sonra üst üste havale. Sonra hemen yaptırdık. Rabbim kimseye yaşatmasın çok zor
Pembesarelle Deletedmom280 hayır canım yapılmıyor maalesef. İş işten geçtikten sonra o an aşı etki etmiyor
Es_es Deletedmom280 sanki yaptırsak daha iyi gecikmeden Allah korusun herkes zamanında yaptırmamız yönünde uyarıyor
Lotuscicegi Deletedmom280 hasta olduktan sonra o anda 4 dozu birden mi yapiyomus ebeniz diplomayı nerden almış acaba
ElmaliTurtamm Deletedmom280 ebem derken? Allah korusun bi hastalık olduğunda yapılan aşı bi etki etmez aşının amacı o hastalığı tamamen yok etmek değil hastalığa karşı vücudun direncini arttırmak..kusura bakmayında ebenizin bişeyden haberi yok galba
2melekannesi19 Deletedmom273 bexsero ve nimenrix i birlikte yaptırdık bizde ateş olmadı hangi aşı olursa olsun 38 dereceden önce ateş düşürücü vermemek gerekiyor
Es_es Pembesarelle amin Rabbim bir daha hastalık yüzü göstermesin kuzuya Allah yardımcınız olsun sonsuz teşekkür ederim cevap için 🙏🏻🧡
Lotuscicegi Es_es ateş vücudun savunma mekanizmasidir ateş yokken boş yere verirseniz aşı bı ise yaramaz vücut mikropla savaşıp bağışıklık kazanmak için ateş yapar 38 i gecmedigi sürece ateş düşürücü verilmemeli
Deletedmom273 Es_es genelde biraz atesı yukselsınkı bağışıklık kazansın dıyorlar ama ben asılarda korkuyorum çok ateşlenmeden ateş düşürücü verıyorum
Es_es Lotuscicegi teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için ben de böyle biliyorum fakat hep bu aşının ağırlığından ötürü illa ateş düşürücü diyorlar
Lotuscicegi Es_es ben aşının 4 dozunu da yaptrdim ateşi 37.3 ü geçmedi ateş düşürücü falan da vermedim
Ates_mami Es_es 3 yaşında. 2 gün sonra 2. Dozu olacak. İstersen 85 yaşında bile yapılabilirmiş. Ama o yaşa kadar menenjit geçirirse sorun. Ne kadar erken o iyi
Es_es Ates_mami teşekkür ederim biz de yaptıracağız inş eşim aşının ciddiyetinin farkında değil dört doz nasıl altından kalkacağım deyip duruyor bakalım