Swanjade Deletedmom61 markaya mutlaka bakıcam yeni doğan aparatını ne kadar süre kullanmamız gerekiyor peki?
Swanjade HaticeAda arkadaşım da bu markanın farklı kangurularına bak dedi piyasadaki sanırım en iyi markaymış
Swanjade imma ergo baby nin diğer markalarla karşılaştırmasını yapmışlar ama pek sevilmemiş kullanan biri olarak tavsiye etmeniz valla çok iyi oldu🥰🤲🏻 Daha detaylı bakıcam. Kaça almıştınız kangurunuzu
imma Swanjade tum dunyada yapilan degerlendirmede ilk 3de secilmis. Ben birsey alirken dunyadaki urunlerle karsilastirmasini yapiyorum 👍🏻👍🏻👍🏻 Burda joker den 1.300 tl civarinda almistim. Hem bebek icin hem kullanan icin ergonomisi harika 💯👍🏻
Mericavcilar Swanjade google a yazın ordan detaylı bilgi edinirsiniz esnek likralı gibi bir kumaşı var ama güvenli kesinlikle
Deletedmom444 Swanjade İlkay bebeden aldım Instagram da incele mutlaka ergonomik yenidoğan aparatı da işte mutlaka ben 4 aylık başladım ama o 0-3 ay da kullanılıyor
Swanjade Deletedmom444 kimileri 2 ayına girmeden kullanmayın diyolar kimileri de kullanın sorun yok diyorlar doktorumuza da sormayı unuttuk🤦🏻♀️ Ama almak istiyorum dışarı çıkarken pusetle taşımak zor oluyo benim için
Deletedmom444 Swanjade ilk ay bebek kanguru mamadus da birebir aynı fiyat olarak düşük sadece ikisi de ergonomik ikisi de kumaştan terletmez �kisi de dışa dönük olmuyor ama ikisi de çok rahat ergonomik
melissrn İlkay baby kanguru dan aldın daha dün 135 tl ye çok memnun kaldm oğlum 9 ayına giricek dışarı çıktık hemen uyudu🤗
irmiiik13 Mamadus aldım asla kullanamıyorum sırtındaki aparatı kapaması çok zor yada ben beceremiyorum bebeğimde durmuyo zaten ağlıyor direk
BetulBelis Swanjade benım kızım 2 kere koydum ikisindede uyudu:) dışa dönükler sağlığa zararlıymış sanırım:(
TiryakiAnne Deletedmom61 anladım ben standart modeli denemeyi düşünüyorum da mama sandalyesi olarakta kullanılıyormuş ondan sordum
balcicegin_annesi Swanjade solomombay kesinlikle ☺️ 25 günlükken yeni doğan aparatı ile birlikte aldım çıktım dışarı kızım hiç rahatsız bile olmadı poposunda Yumuşacık ile yastık vardı çokça kaliteli tavsiye ederim
tutu11 Swanjade benim bebegim premature. Düzeltilmiş 2 aylıktan itibaren kullanmaya basladik. ilk-ay kanguruyu onerebilirim. Tabi yenidoğan aparatiyla beraber. Biz hala aparatı kullaniyoruz.