Gulmrt Hilalamine biz de sabah gidicez 4. Ay aşısına inşaallah sıkıntısız atlatır tüm bebişler 😔 2. Ay aşısında akşam 37.5 olunca vermiştim ben gece uykuda çıkar da anlazsam diye yarın da geceyi beklemeyi düşünüyorum inşaallah daha fazla olmaz
Hilalamine Gulmrt bende ilk aşısında korktum verdim gece çıkarda kalkamazsam diye ne olur ne olmaz vericö ya 😳
Kvsryld Hilalamine canım benim kızımın da geceye doğru ateşi çıkmaya başladı temassız yanlış gösterdi koltukaltınsan ölçüm yaptım 38 oldu. Calpol verdin 1 çk. 2 3 saate anca normale döndü pek uyuyamadı gece ama gündüze iyiydi.
Habibeaselkeser Hilalamine bence vermelisin bizde olduk bugün ben verdim riske Atamam çay kaşığı ile daha rahat uyur
Gulmrt Hilalamine 37.5 görürse ben vericem şahsen gece uykusunda yükselir anlayamam diye çekiniyorum 🙌🏻
Seda_123 Hilalamine 38 i geçmeden ilaç vermeyin ateşi çıksın ki bağışıklığı güçlensin ateşle savaşmayı öğrensin 38 i geçerse verilir