hilalkarabulut benim ilk bebeğim canım şu an 3 aylık. Sana tek tavsiyem öncelikle sakin ol sütün akıyorsa bile sağ buz dolabında koyabilirsin zaten bebek emdikce süt gelicek benim kızımda öyleydi mememi almadı 5 gün boyunca şiringayla mama verdim pes etme ben şöyle yaptım şiringayla mama veriyordum bir yandan şiringayı emeceği zaman memeyi ağzına verdim pes etmedim ve öyle öyle memeye alıştı birde meme ucun küçükse memeyi alamıyor meme ucunu çekip öyle emzirmeyi dene ve en önemlisi sakin ol