hilalkarabulut öncelikle o kadar sütün varken milletin lafına uyup mama verme. Memeyi tutturana kadar sağ sütünü kaşıkla ya da şırıngayla vermeye devam et. Sakın biberon kullanma. Benim de sütüm ilk gün gelmemişti 2.gün sağarak getirdim ve 3.gün aynı seninki gibi doldu şişti sütle. Emzirmeyle birlikte elektrikli pompayla da sağmama rağmen boşalmıyordu. O zaman bilmiyordum kolostrum denilen ilk sarı süt (en kıymetli süt) pompaya çok gelmezmiş kıvamlı bir süt olduğu için elle sağmak gerek. İnternetten bak elle sağım videolarına öyle sağıp ver. Sütün tazyikli geliyor olabilir bebeğin ondan emmek istemiyor olabilir arkaya yaslanarak emzirmeyi dene. Tutar memeni telaş yapma sürekli meme teklif et ten teması yap bebeğinle. Göğüslerin de hep böyle taş gibi kalmayacak korkma benim birkaç güne inmişti şişi ama bu durumda da sütüm azaldı bitti diye düşünme sakın. Bebeğini doyuracak kadar süt üreteceksin sık sık emzirmeyi ihmal etme sadece.