Merhaba hanımlar 2 ay olduk ben hala çok fazla unutkanım kafam hiç yerinde değil bom boş bir beyin taşıyorum hamileliğimde başladı Hala devam ediyor kafama hiç bir şey girmiyor kiyap okuyorum kitabın içeriğini çok geçmeden unutuyorum arkadaşlarımın bile adı aklıma gelmiyor cümle bile kurmakta zorlanıyorum hiç böyle değildim. Sanki biri aklımı komple almış gibi benim gibi olan var mı aranızda