_alya_ Deletedmom15 ilk zmanlar 40 derece de yikiyodum korona muhabbetinden dolayi 60 a cikardim hic cekme filan olmadi. Duru granul matik kullaniyorum deterjan olarak cokta memnunum.
Deletedmom15 _alya_ bende duru granül kullanıyorum kokusu temizliği yapısı hoşuma gidiyor. Sadece derecesi az geliyor. 40 da denicem bakalım. Az gelirse yine 60 denerim