zeyzey77 ay gelse de ben de alsam 🤣 ya biz kiracıyiz zamanında alacaktık o zaman fiyatlar uygundu evlendiğim evde var diye almadık. Şimdiki evde yok. Taşınıyorum. Mecburen almamız lazım. Fiyatlar uçmuş gitmiş. Ben de kendime ev alırsam herseyin iyisini alırım şimdi abartmanin anlamı yok diye düşünüyorum. Yani bu kumtele çok baktım kimisi memnun değilim demiş. Açıkçası sürekli yemek de pişmiyor idare etcek birsey olsa yeter benim için. Ama fırın önemli sadece. Sen fırından ne kadar memnunsun canım? Mesela eşit pisirmiyor, geç ısınıyor, tuşları ısınıyor. Falan demişler. Ben öyle 2 tepsi aynı anda falan da pisirmicem. 1 tane birsey pisiririm yeter yani